TravelSiM - Основні послуги - Персональний асистент

Персональний асистент

Вітаємо – у Вас з’явився Персональний Асистент!
 
У подорожах за кордон необхідно мати надійну підтримку – з карткою ТревелСіМ Ви її отримаєте.

Для всіх абонентів ТревелСіМ Україна, починаючи з 1 червня 2011 доступна нова послуга «Персональний асистент».

«Персональний асистент» включає в себе консьєрж послуги, бізнес послуги, медичні послуги та допомогу в екстрених ситуаціях, а також послугу усного перекладу більш ніж 90 мовами. Вам нічого не потрібно активувати, достатньо зателефонувати за номерами:
+372991  (послуга англійською мовою) або +372992  (послуга російською мовою).

Послуги «Персонального асистента» доступні для абонентів цілодобово, 7 днів на тиждень, по всьому світу. Користування послугою безкоштовне до 01 січня 2017 року! Ви сплачуєте лише вартість вихідного дзвінка згідно звичайного тарифу країни перебування.

Наша компанія-партнер, що надає послугу Персональний асистент для абонентів ТревелСім, має:
• більше 8.000 співробітників по всьому світу
• мережу з 27 центрів дзвінків, 33 власних клінік
• представництва в більш ніж 70 країнах
• понад 70.000 партнерів, підрядників і постачальників послуг по всьому світу
• партнерство з 88 з 100 найбільш успішних світових компаній за версією рейтингу "Fortune Global 100".

Деякі типові ситуації, коли ви могли б використовувати допомогу Персонального асистента:
"Мені потрібно перевести з італійської на російську".
"Як мені дістатися з аеропорту до центру міста?"
«Я запізнююся на літак!"
"Мені потрібно організувати святкування дня народження".
"Я загубив документи, що робити?».
"Який прогноз погоди на найближчі три дні?"
"Будь ласка, замовте мені стіл в хорошому італійському ресторані для п'яти осіб".
"Будь ласка, порадьте  торговий центр в цьому районі".
"У мене є зубний біль. Не могли б ви підказати мені найближчого стоматолога? "
"Я хворий, я повинен звернутися до лікаря. Куди мені йти? "
"Які щеплення мені потрібні для поїздки на Балі?"

Звертаємо увагу: інформація, надана «Персональним асистентом» носить довідковий характер!

Цей сайт розміщується за межами України. На сайті вказані тарифи естонського мобільного оператора.

 

  • 1.Інформація про транспорт / бронювання квитків
      «Персональний асистент» надасть вичерпну інформацію про розкладі рейсів літаків, поїздів та іншого виду транспорту, підбере стикувальні рейси, які задовольнять запитам Клієнта. За запитом Клієнта «Персональний асистент» забронює і сплатить за квиток від імені Клієнта.
  • 2. Інформація про готелі / бронювання
      «Персональний асистент» надасть вичерпну інформацію про готелі у потрібному Клієнтові регіоні. За запитом Клієнта забронює і сплатить вибраний номер від імені Клієнта.
  • 4. Усний переклад / мовна підтримка

      «Персональний асистент» допоможе Клієнту перекласти інформацію на будь-яку мову. Використовуючи ресурси 26 кол-центрів по всьому світу, доступна мовна підтримка на більш ніж 77 мов. Наприклад: Ви знаходитесь за кордоном і Вам терміново необхідно дізнатися якусь інформацію у місцевого жителя (італійця), але Ви не знаєте італійської мови і не розумієте співрозмовника. Телефонуйте до «Персонального ассистента», пояснюйте ситуацію, вмикайте гучномовець і спілкуйтесь з іноземцем за допомогою усного синхронного перекладу. Також є можливість проведення конференц-зв’язку, в якому беруть участь 3 лінії: абонент, особа, мову якої необхідно перекласти («Персональний асистент» зв'яжеться з ним і додасть в конференц-дзвінок) та безпосередньо «Персональний асистент». 

  • 5.Інформація про вакцинації
      Вакцинації, необхідні або рекомендовані для перебування в відповідному регіоні. Консультація надається медичним працівником.
  • 6.Інформація про візи
      Вимоги та інструкції для отримання візи відповідних країн. Адреси та телефони консульств, посольств і візових центрів, а також компаній-посередників, що надають повний комплекс послуг у стислі терміни і у нестандартних випадках. Координація.
  • 7.Інформація про країни / регіони
      Опис особливостей даної країни або регіону, наприклад, культурні особливості, рівень медичного обслуговування, безпека і заходи безпеки, організація громадського транспорту і т.п.
  • 10.Секретар
      «Персональний асистент» виконає будь-які дрібні доручення Клієнта, наприклад: передача факсу або повідомлення, сповіщення кого-небудь про що-небудь та інші доручення. Також ми можемо розбудити Вас у вказаний Вами час, зателефонувавши на вказаний Вами номер.
  • 11. Вирішення проблем у типових ситуаціях
      • клієнта не розміщують в готелі;

      • клієнтові необхідно перебронювати або анулювати квиток на транспорті або змінити бронь в готелі;

      • авіарейс клієнта відмінено або затримується;

      • клієнт запізнюється або запізнився на свій авіарейс або відправлення потягу;

      • клієнт запитує довідкову інформацію;

      • клієнт втратив багаж;

      • при порушенні права клієнта як споживача, при наданні йому недоброякісних послуг, продажу товарів неналежної якості, в рамках організації поїздок на будь-яких видах транспорту, при проживанні в готелях, посадці на авіарейси, на потяг

      (Увага! У рамках претензійної роботи дана послуга буде надаватися виключно з асистанської точки зору: «Персональний асистент» зв'яжеться з постачальником послуг, попросить прокоментувати ситуацію, в яку потрапив Клієнт, буде наполягати на її рішення і паралельно шукати альтернативні рішення для Клієнта.)
  • 12.Допомога на дорозі
      «Персональний асистент» готовий допомогти Клієнту у будь-яких аспектах, що стосуються його пересування на легковому транспорті, наприклад, доставка бензину, якщо він закінчився, допомога зі знаходженням необхідних у дорозі пунктів призначення та інших доручень.
  • 14.Інформація про спортивні і культурні заходи
      «Персональний асистент» надасть інформацію про дату, час і місце проведення спортивних/ культурних заходів у потрібному клієнтові регіоні, а також інформацію про ціну і наявність квитків, адреси та телефони кас. За запитом Клієнта «Персональний асистент» забронює, викупить від імені клієнта і, за необхідності, організовує доставку вибраних Клієнтом квитків.

  • 15.Інформація про місця відпочинку і проведення дозвілля
      «Персональний асистент» надасть інформацію про спортивні клуби, салони краси, гольф-клуби, туристичні екскурсії у потрібному Клієнтові регіоні - ціни, умови, час і місце проведення заходів. За запитом Клієнта «Персональний асистент» організовує відвідування Клієнта вибраного їм місця, організовує вподобану екскурсію і багато іншого.
  • 16.Таксі, трансфер
      «Персональний асистент» викличе Клієнту таксі, де б Клієнт не знаходився в будь-який час доби.
  • 17.Бізнес послуги / організація послуг
      «Персональний асистент» сприятиме Клієнту в організації ділових переговорів, конференц-зв'язку, оренді офісного обладнання (наприклад, комп'ютера або факсу). «Персональний асистент» проконсультує Клієнта про норми ділової етики в даному регіоні, надасть інформацію про котирування валют та основних біржових індексів.
  • 18.Екстренне і планове медичне консультування
      «Персональний асистент» організує медичне консультування і надасть медичну рекомендацію по телефону Клієнту, який зателефонував в координаційний центр.

      Увага! Медична порада по телефону, надана лікарем, не є діагнозом.
  • 19.Дорожня медична інформація
      «Персональний асистент» забезпечує доступ Клієнта до медичного персоналу та мережі координаційних центрів для отримання своєчасної медичної інформації під час подорожі.
  • 20.Направлення на Лікарську та Стоматологічну допомогу
      «Персональний асистент» забезпечує Клієнта іменами, адресами, телефонними номерами і, на прохання Клієнта, прийомними годинами докторів, лікарень, клінік, стоматологів і стоматологічних клінік на території, де знаходиться Клієнт.
  • 23.Представники Закону
      «Персональний асистент» повідомляє Клієнтам імена, адреси, номери телефонів і на прохання Клієнтів, якщо можливо, прийомні години адвокатів або практикуючих юристів за місцезнаходженням Клієнта. Ці рекомендації засновані на професійній оцінці ситуації з боку «Персонального асистента», знанні місцевих умов і наявності юридичних послуг за місцем знаходження Клієнта.
  • 24.Екстрена передача повідомлень
      «Персональний асистент» зробить всі можливі, в розумних межах, комерційні дії для прийому і передачі екстреної інформації між Клієнтом та його членами родинами або іншими вказаними Клієнтом особами. У тому числі, повідомлення консульства країни громадянства клієнта з його згоди, у разі його арешту, затримання, пред'явлення обвинувачення у скоєнні злочину, а також, якщо клієнт став жертвою злочину, при виникненні ситуацій, що перешкоджають виїзду клієнта з країни і в інших випадках, що вимагають втручання офіційних осіб консульств.
  • 25.Екстренний переклад та послуги перекладача
      У разі виникнення надзвичайної ситуації «Персональний асистент » надає послуги з перекладу в телефонному режимі та організує перекладацькі послуги через свою мережу координаційних центрів.
ВСI НОВИНИ
Безкоштовна відправка SMS
Безкоштовні дзвінки з сайту на ТревелСім
Тревел Шоп - замовлення продукції
Поповнити рахунок
Збереження Українського номеру
Отримати налаштування
+38 (044) 225-8008 ЦІЛОДОБОВА ІНФОЛІНІЯ