TravelSiM - Питання та відповіді

Технiчнi питання

  • У разі виникнення проблем

    У випадку появи підозр щодо роботи місцевої мережі мобільного зв'язку радимо змінити мережу реєстрації на будь-яку іншу сумісну з послугою TravelSiM та/або вимкнути мобільний телефон на 10-15 хв. Тарифікація Ваших дзвінків при цьому залишається незмінною. Інструкції зі зміни мережі можна знайти в Посібнику Користувача до Вашого апарату.

    В разі неможливості здійснити дзвінок або надіслати СМС спробуйте зробити це за допомогою меню "TravelSiM" - в цьому випадку будуть використані альтернативні технології. 

    Звернутися до багатомовної служби технічного супроводу TravelSiM можна за таким номером: *146*003726868000# 

    з номерів TravelSiM (перші 3 хвилини дзвінка - безкоштовно. З 4-ої хвилини - діють стандартні тарифи вихідного дзвінка з країни перебування).

  • Як почати користуватися?
    Ви купуєте стартовий пакет, вставляєте тревелсім-картку в свій мобільний телефон і користуєтесь їм згідно інструкції.
  • Чому не працює картка ТревелСіМ?
    1. Можливо, у Вас блокований або лочений апарат (деякі оператори продають акційні телефони, які працюють виключно з сім-картками цього оператора). У такому разі – Вам необхідний нелочений апарат.
    2. Перевірте баланс – можливо, у Вас немає грошей на рахунку.
    3. Змініть мережу оператора, в якій зареєструвався Ваш телефон (на вартість дзвінків це не впливає). Зазвичай в кожній країні є 2-3 оператора, які можуть обслуговувати Вашу ТревелСімку.
    4. Уважно прочитайте інструкцію :)
  • Чи можливо відновити номер та баланс загубленої, або пошкодженої сім-карти?
    Так, це можливо.

    Вам необхідно звернутися до Центрів Обслуговування Абонентів ТревелСім та надати пластиковий тримач (та бажано упаковку) з яким Ви придбали тревелсім-картку (він містить серійний номер сім-картки та ПІН-коди). Вам доведеться відповісти на прості питання щодо використання загубленої тревелсімки. Заміна сім-картки - безкоштовна (за умови поповнення балансу на 100,00 грн.). Якщо Ви не бажаєте поповнювати баланс - вартість замінної сімкарти $3,00. Після цього Ви зможете використовувати Ваш старий номер та залишок балансу з втраченої картки.

    ТревелСіМ Україна скасовує відповідальність перед власником ТревелСіМ-картки, якщо:
    - Сім-картка заблокована після 10 неправильних введень PUK-коду;
    - На будь-якій частині виявлено сліди потрапляння вологи (рідини), а також пошкоджень (подряпин, тріщин, порізів, замаслювань тощо), причиною яких могли бути: механічне пошкодження, напруга, високі чи низькі температури, удари, злам, падіння тощо;
    - Сім-картка зносилася в процесі експлуатації;
    - Ушкодження викликане: електричною напругою (що не відповідає нормам заводу-виробника), неправильним або необережним поводженням з виробом.

    ТревелСіМ Україна не забезпечує відшкодування прямих або непрямих збитків, втрат або шкоди, а також витрат, що пов’язані з транспортуванням виробу до уповноваженого ТревелСіМ Україна сервісного центру.
  • Який номер СМС-центру? Чи потрібно його прописувати в телефоні?

    На Вашій ТревелСімці номер СМС-центру прописано на заводі, таким чином, якщо Ви починаєте користуватися послугою, то немає потреби щось вводити додатково.

    Номер СМС-центру: +3725099000.
    Для карток ТревелСіМ GSM -1900, які знаходяться в США, Канаді, Мексиці та Пуерто Ріко: +19402389940.
    Для карток ТревелСіМ GSM -1900, які знаходяться в Китаї: +85290296747.
     

  • Як налаштувати комунікатори iPhone, HTC, Asus?  
    Власникам данних апаратів, у більшості випадків, необхідно одноразово провести додаткові дії на початку користування.

    iPhone: Налаштування -> Телефон -> СІМ-програми -> Settings -> OK -> 1101 -> OK
    Android OC: Всі програми -> Інструменти СІМ (TravelSiM) -> Settings -> OK -> 1101 -> OK

    Windows Mobile OC:
    Пуск -> Програми -> TravelSiM -> Settings -> OK -> 1101 -> OK
  • Як налаштувати Samsung, LG, Fly, інші апарати корейського та китайського виробництва?
    Власникам цих апаратів у більшості випадків необхідно одноразово провести додаткові дії на початку користування.

    Активація

    Зайти в Меню -> Додатки -> TravelSiM -> Settings,
    підтвердити свій намір натиснувши "Так",
    далі в полі вводу ввести "1101" та натиснути "Так",
    на екрані з'явиться напис: CC OptionX: ON
    Вийти з меню.
    Після цього апарат має сприймати номери у звичайному міжнародному форматі.

    Деактивація

    В разі зміни апарату на апарат іншого виробника необхідно повторити зазначені дії, але в полі вводу необхідно ввести "1102".
  • Чи сумісний ТревелСіМ з Viber та Skype?
    Не дивлячись на те, що Viber прив'язується до телефонного номеру Вашого пристрою, на практиці можливе встановлення додатку на пристроях, в яких телефонний модуль взагалі відсутній.
    Для цього Вам необхідно мати смартфон, на якому вже встановлено Viber та Skype. Якщо у Вас немає смартфону, на якому вже встановлені ці программи, Ви можете скористатися телефоном Вашого друга, але номер має бути Ваш, щоб Ви могли скористатися своєю телефонною книгою.
    Процедура встановлення виглядає аналогічною стандартній, проте, при введенні номеру і коду активації Ви вводите номер, який знаходиться в смартфоні на момент встановлення.
    Коли на нього приходить повідомлення, Ви вводите його в додаток на планшеті або плеєрі і продовжуєте встановлення в штатному режимі.
    Після цього додаток стає активним, Ви можете спілкуватись в Viber та Skype вільно, використовуючи гарнітуру або власний мікрофон і динаміки. Якщо в Вашому планшеті на Android не встановлено додаток телефона (це зустрічається часто), Вам необхідно завести книгу контактів в своєму аккаунті Google, активованому на планшеті і додати туди телефонні номери Ваших співрозмовників. Viber та Skype розпізнають цей запис як системний та імпортують телефонну книгу звідти. На iPad та iPod Touch таких проблем виникнути не повинно, оскільки книга контактів в iOS присутня завжди.
    Отже, при заміні сім-карти в телефонному апараті, на якому встановлені Viber та Skype, програми продовжують функціонувати в повному обсязі, незалежно від сім-карти. Це означає, що Ви можете без проблем користуватися з ТревелСімки звичними послугами: пакетний GPRS - Інтернет, Безкоштовні дзвінки зі Skype та Viber на ТревелСіМ, та іншими додатковими послугами.

  • Якщо немає автоматичної реєстрації - як самостійно вибрати мережу?
    Зайдіть по схемі:
    iPhone: Settings -> Carrier
    HTC: Menu -> "Settings" -> "Nobile Network" -> "Select Network-> "Manual" 
    Nokia: Menu -> "Settings" -> "Phone Settings" -> "Network Selection" -> "Manual" -> "Select".
    Siemens: Menu -> "Setup" -> "Network" -> "Auto Network (Off)" -> "Choose Network" -> "Select".
    Motorola: Menu -> "Settings" -> "Network" -> "Available Networks" -> "Register now".
    Sony Ericsson: Menu -> "Connectivity" -> "GSM Networks" -> "Select Network".
    LG: Menu -> "Settings" -> "Network" -> "Network Selection" -> "Manual".
    Samsung: Menu -> "Network Services" -> "Network Select" -> "Manual" -> "Select".
    Оберіть необхідну мережу.
  • Що робити, якщо картка ТревелСім GSM-1900 не реєструється в мережі?
    Будь-ласка, зробіть наступні налаштування в телефоні, якщо картка ТревелСім GSM-1900 не реєструється:

    1.в мережі США / Канади / Мексики / Пуерто Ріко (зробіть послідовно 2 кроки): 
    Menu/TravelSiM/Settings/OK/000/OK,
    Menu/TravelSiM/Settings/OK/210101/OK,

    2.в мережі Китаю:
    Menu/TravelSiM/Settings/OK/000/OK,
    Menu/TravelSiM/Settings/OK/210102/OK,
     
    3.в мережах інших країн:
    Menu/TravelSiM/Settings/OK/000/OK
    Menu/TravelSiM/Settings/OK/210100/OK

    Після цього, перезавантажте, будь ласка, Ваш телефонний апарат.


  • У Вас телефон на дві та більше сім-карти?
    Увага! Для можливості здійснювати вихідні дзвінки з апаратів з підтримкою двох і більше сім-карт - Тревелсімка повинна обов'язково стояти в першому (основному) слоті.


  • Увага! Для власників телефонних апаратів Samsung S5610

    ТревелСіМ не радить використовувати цю модель телефону з нашою сім-картою. Якщо Ви маєте можливість, будь ласка, використовуйте мобільний апарат іншої моделі. Якщо такої можливості немає, перевірте, будь ласка, сумісність телефону з ТревелСімкою, зателефонувавши на номер цілодобової інфолінії: *146*00380442238008#
    Якщо все гаразд, набирайте всі номери в такому форматі:
    *146*00 [kод kраїни] [kод міста або мережі] [номер телефону]#

    Якщо все-таки дзвінок здійснити неможливо, буль ласка, візьміть у подорож інший телефонний апарат.


<< повернутися до роздiлiв
Інтернет-пакет Nordic - 1000 MB за $5,00 поповнюється новими країнами.

Данія, Естонія, Латвія, Литва, Норвегія, Росія, Фінляндія, Швеція.

детальніше
Інтернет-пакет 5000 MB у ОАЕ та Туреччині з тарифом $0,005 за МB.

Активуйте на номерах ТревелСіМ Онлайн (+3728).

детальніше
ВСI НОВИНИ
Безкоштовна відправка SMS
Безкоштовні дзвінки з сайту на ТревелСім
Тревел Шоп - замовлення продукції
Поповнити рахунок
Збереження Українського номеру
Отримати налаштування
+38 (044) 225-8008 ЦІЛОДОБОВА ІНФОЛІНІЯ