Абонентам GoodLine

Шановні користувачі, ласкаво просимо в ТревелСіМ!

 

Повідомляємо Вам, що від 13 жовтня 2021 року обслуговування номерів GoodLine Україна буде здійснюватися компанією TravelSiM Україна.

Важлива інформація!

Абонентські баланси та номери буде збережено, за умови їхньої активності протягом останніх 15 місяців.

Водночас Оператором послуги TravelSiM здійснюється оновлення платформи обслуговування всіх користувачів до сучасного стандарту – LTE/4G/5G. Для успішного переходу пропонується два варіанти:

  1. Звернутися до сервіс центрів TravelSiM Україна по нову сім-картку з Вашим номером 3-в-1 (нано-, мікро-, міні-сім) або eSiM, з підтримкою 4G/5G.
  2. Включити телефон з сім-карткою застарілих форматів на 1 годину, для оновлення налаштувань через стільникову мережу в період з 13.10.2021р. по 31.01.2022р.

Не оновлені сім-карти будуть відключені Оператором 1 лютого 2022 року!

Сім-карти з підтримкою 4G/5G оновлення/заміни не потребують.

Для вашої зручності:

 

Також ви можете відвідати Інформаційні центри обслуговування абонентів ТревелСіМ:

  1. В м. Київ:

    вул. Хрещатик, 15, Пасаж, під’їзд 11

    Графік: пн.-пт.: 10:00-17:00, сб., нд. - вихідний.

    Телефон: +38 (044) 225-8008
     

  2. В АП Київ (Термінал А, Жуляни):

    центральний зал, праворуч від входу. Цілодобово. Без вихідних.

    Телефон Інфоцентру: +38 (098) 770-8008
     

  3. В АП Бориспіль (Термінал D):

    центральний зал (зона вильоту 3-й поверх), ліворуч від стійок реєстрації.

    Щодня з 09:00 до 20:00.

    Телефон Інфоцентру: +38 (097) 700-8008

 

З повагою,

Команда ТревелСіМ Україна.