Який термін дії картки?

Гарантований термін збереження номеру та балансу ТревелСімки - один рік від дати останньої платної дії

Для того, щоб подовжити цей термін ще на рік, Вам достатньо здійснити будь-яку з наступних платних дій:

  • розпочати Інтернет-сесію;
  • здійснити платний дзвінок;
  • відправити смс (навіть на території України).

Важливо! Поповнення номеру не подовжує термін його дії.

У разі, якщо Ви не користувалися (не було жодної платної дії) ТревелСімкою більше, ніж 18 місяців, оператор відключить її без можливості відновлення.

Чому не працює картка ТревелСіМ?
  1.  Можливо, у Вас блокований або лочений апарат (деякі оператори продають акційні телефони, які працюють виключно з сім-картками цього оператора). У такому разі – Вам необхідний нелочений апарат.
  2. Перевірте баланс – можливо, у Вас немає грошей на рахунку.
  3. Змініть мережу оператора, в якій зареєструвався Ваш телефон (на вартість дзвінків це не впливає). Зазвичай в кожній країні є 2-3 оператора, які можуть обслуговувати Вашу ТревелСімку.
  4. Уважно ознайомтесь з інструкцією.
Чи можливо відновити номер та баланс загубленої, або пошкодженої сім-карти?

Так, це можливо.

Вам необхідно звернутися до Центрів Обслуговування Абонентів ТревелСім та надати пластиковий тримач (та бажано упаковку) з яким Ви придбали тревелсім-картку (він містить серійний номер сім-картки та ПІН-коди). Вам доведеться відповісти на прості питання щодо використання загубленої тревелсімки. Заміна сім-картки - безкоштовна (за умови поповнення балансу на сумму від 200,00 грн.). Якщо Ви не бажаєте поповнювати баланс - вартість замінної сім-карти $2,00. Після цього Ви зможете використовувати Ваш старий номер та залишок балансу з втраченої картки.

ТревелСіМ Україна скасовує відповідальність перед власником ТревелСіМ-картки, якщо:
- Сім-картка заблокована після 10 неправильних введень PUK-коду;
- На будь-якій частині виявлено сліди потрапляння вологи (рідини), а також пошкоджень (подряпин, тріщин, порізів, замаслювань тощо), причиною яких могли бути: механічне пошкодження, напруга, високі чи низькі температури, удари, злам, падіння тощо;
- Сім-картка зносилася в процесі експлуатації;
- Ушкодження викликане: електричною напругою (що не відповідає нормам заводу-виробника), неправильним або необережним поводженням з виробом.

ТревелСіМ Україна не забезпечує відшкодування прямих або непрямих збитків, втрат або шкоди, а також витрат, що пов’язані з транспортуванням виробу до уповноваженого ТревелСіМ Україна сервісного центру.

У разі виникнення проблем

У випадку появи підозр щодо роботи місцевої мережі мобільного зв'язку радимо змінити мережу реєстрації на будь-яку іншу сумісну з послугою TravelSiM та/або вимкнути мобільний телефон на 10-15 хв. Тарифікація Ваших дзвінків при цьому залишається незмінною. Інструкції зі зміни мережі можна знайти в Посібнику Користувача до Вашого апарату.

В разі неможливості здійснити дзвінок або надіслати СМС спробуйте зробити це за допомогою меню "TravelSiM" - в цьому випадку будуть використані альтернативні технології. 

Звернутися до багатомовної служби технічного супроводу TravelSiM можна за таким номером: *146*003726868000# 

з номерів TravelSiM (перші 3 хвилини дзвінка - безкоштовно. З 4-ої хвилини - діють стандартні тарифи вихідного дзвінка з країни перебування).

Якщо немає автоматичної реєстрації - як самостійно вибрати мережу?

Зайдіть по схемі:
iPhone: Settings -> Carrier
HTC: Menu -> "Settings" -> "Мobile Network" -> "Select Network" -> "Manual" 
Nokia: Menu -> "Settings" -> "Phone Settings" -> "Network Selection" -> "Manual" -> "Select".
Siemens: Menu -> "Setup" -> "Network" -> "Auto Network (Off)" -> "Choose Network" -> "Select".
Motorola: Menu -> "Settings" -> "Network" -> "Available Networks" -> "Register now".
Sony Ericsson: Menu -> "Connectivity" -> "GSM Networks" -> "Select Network".
LG: Menu -> "Settings" -> "Network" -> "Network Selection" -> "Manual".
Samsung: Menu -> "Network Services" -> "Network Select" -> "Manual" -> "Select".
Оберіть необхідну мережу.

У Вас телефон на дві та більше сім-карти?

Увага! Для можливості здійснювати вихідні дзвінки з апаратів з підтримкою двох і більше сім-карт - Тревелсімка повинна обов'язково стояти в першому (основному) слоті.

Який номер СМС-центру? Чи потрібно його прописувати в телефоні?

На Вашій ТревелСімці номер СМС-центру прописано на заводі, таким чином, якщо Ви починаєте користуватися послугою, то немає потреби щось вводити додатково.

Номер СМС-центру: +3725099000.

Для карток ТревелСіМ GSM -1900, які знаходяться в США, Канаді, Мексиці та Пуерто Ріко: +19402389940.
Для карток ТревелСіМ GSM -1900, які знаходяться в Китаї: +85290296747.

Ви знаходитесь за кордоном і не хочете пропустити важливий дзвінок на Ваш український номер?

Замовляйте послугу Збереження українського номеру.

Що таке країна з екстра-тарифом?

Є невелика група країн (у більшості достатньо екзотичних), які мають екстра-тариф. Якщо Ви дзвоните з картки ТревелСіМ в країну з екстра-тарифом, то до вартості вихідного дзвінка додається значення екстра-тарифу. Наприклад, дзвінок з Росії (вихідні дзвінки $0,45) в Алжир (країна з екстра-таріфом $0,15) коштуватиме $0,60 ($0,45+$0,15) за хвилину.