Локатор

Послуга «Локатор» дозволяє переглядати місцезнаходження абонента ТревелСіМ на карті Google.

Ця послуга особливо корисна, якщо Ви:

  • керівник транспортної компанії;
  • відправляєте на відпочинок сім’ю або саму дитину;
  • керівник екскурсійної агенції тощо

і Вам потрібно з’ясувати - де саме зараз знаходиться абонент TревелСіМ.

 

Пакети послуги Локатор - визначення місцезнаходження абонента:

Пакет №1 – 100 звернень. Вартість 1.50 USD

Пакет №2 – 1500 звернень. Вартість 7.50 USD

Звертаємо Вашу увагу на наступне:
- Час дії пакетів завжди обмежується календарним місяцем (тобто  якщо користувач активує пакет 01.01.2013, то він завершить свою дію 31.01.2013 і т.д.);
- Мінімально можливий час активації - 7 днів. Тобто якщо запит на придбання пакету відбувається 25.01.2013, то запит відхиляється;
- Час активації і завершення дії пакета визначається за часом в Естонії;
- Користувач може активувати декілька пакетів протягом одного місяця, ліміт 10 000 запитів в місяць на карту.
Наприклад, активувавши 3 пакети №1 і 4 пакети №2, отримаєте 6 300 запитів в цей календарний місяць.
Якщо сума  наявних запитів + замовлена перевищує ліміт, то запит буде відхилено. Наприклад, якщо 9 000 запитів вже замовлено + 1 500 замовляють додатково, то 9 000 + 1 500 = 10 500 більше, ніж ліміт 10 000 і запит відхиляється.

Увага!

Послуга доступна виключно для номерів ТревелСіМ Classic (+3725) та ТревелСіМ Direct (+3728-1).

Як це працює?


Активуйте послугу на сайті My.TravelSiM.ua в розділі «Управління послугами».

Для визначення координат ТревелСімки Вам необхідно буде робити запит.

Ви маєте можливість обрати автоматичний або ручний режим запитів визначення координат:

1. Автоматичний режим запитів – щоденно автоматично у визначений час Локатор визначатиме місцезнаходження картки (30 спроб в місяць) та додатково 60 спроб ручного визначення.

2. Ручний режим запитів - абонент має змогу визначити місцезнаходження картки у будь-який зручний момент 100 разів на місяць.

Можливість та точність визначення координат місцезнаходження картки обумовлена роботою місцевого оператора, в мережі якого зареєструвалась ваша ТревелСімка.

Вартість послуги:
Плата стягується відповідно до замовленого пакету (100 запитів - $1,50, 1500 запитів - $7,50) відразу після активації послуги.

Безкоштовна заміна сімкарт

Пропонуємо послугу заміни ТревелСіМки стандартного формату на картку нового покоління 3в1, або на електронну eSiM. 

Також, Ви маєте можливість без зміни номера:

  1. Відновити втрачену або пошкоджену ТревелСімку. Для відновлення необхідно відповісти на прості запитання стосовно її попереднього використання.
  2. Перенести фізичну ТревелСімку на електронну eSiM (для власників смартфонів та планшетів, які пітримують технологію).

Будь-яка заміна сімкарти виконується безкоштовно, за умови поповнення балансу номеру ТревелСіМ від 200,00 грн., під час процедури заміни картки. Якщо Ви не бажаєте поповнювати номер - плата за замінну карту у розмірі $2,00 буде знято з балансу ТревелСімки.


Адреси Центрів Обслуговування Абонентів ТревелСіМ:
-в м.Київ:
вул. Хрещатик, буд.15 (Пасаж)
(11-й під’їзд), Графік: пн.-пт.: 10.00 - 17.00, сб.- нд.: вихідні.
"Хрещатик" "Майдан Незалежності"
Телефон Інфоцентру:
+38 (044) 225-8008

-в АП Київ (новий термінал А, Жуляни): центральний зал, праворуч від входу.  Цілодобово. Без вихідних. 
Телефон Інфоцентру:
+38 (098) 770-8008 

Перевірка і поповнення балансу

Ви можете дзвонити та приймати дзвінки при позитивному балансі Вашої ТревелСімки.

Перевірка балансу
Наберіть на клавіатурі телефону:  099  або *146*099# 
На екрані телефону з’явиться повідомлення з інформацією про залишок Ваших коштів – баланс.
А також, нижче, під балансом, буде відображатися Ваш номер ТревелСіМ.

Поповнення балансу
Придбайте код поповнення балансу TревелСіМ у вигляді пластикової картки або електронного ваучеру.
Зніміть з картки захисне покриття та знайдіть 16-значний код поповнення.

Наберіть на клавіатурі телефону без пробілів та пауз: *146*098 [kод поповнення] # 
На екрані телефону з’явиться повідомлення з інформацією про поповнення Вашого балансу.

Доступні також наступні варіанти поповнення: пряме поповнення через платіжні термінали, поповнення платіжними картками через Інтернет, поповнення через он-лайн систему в туристичних агенціях, поповнення в центрах обслуговування абонентів ТревелСім.

Корпоративним абонентам для поповнення балансу слід звернутися до представників UTT&CSC!

Експрес-Звіт

Ця послуга дозволяє дізнатися про Ваші витрати та поповнення з певної дати, сумарно та за видами послуг: дзвінки, смс, Інтернет тощо.

Як це працює?
Наберіть зі свого номера TревелСіМ наступну комбінацію:
*146*098*ДДММРРРР# 

Наприклад:
Вас цікавлять витрати з 01.12.2017, наберіть:
*146*098*01122017#  
У відповідь Ви отримаєте СМС-повідомлення про всі витрати у зазначений період.

Вартість послуги:
Послуга надається безкоштовно.

Прихований номер

Послуга Прихований номер дозволяє Вам приховати номер телефону ТревелСіМ при здійсненні дзвінка іншим абонентам.

Активація послуги:
Наберіть з ТревелСімки: *146*098*37250# 
У відповіть Ви отримаєте SMS повідомлення про активацію послуги.


Деактивація послуги:
Наберіть з ТревелСімки: *146*098*37251# 
У відповіть Ви отримаєте SMS повідомлення про відключення послуги.

Як це працює?

Після підключення послуги Ваш номер не буде відображатися під час дзвінків абонентам.

Увага!

Послуга не розповсюджується на відправку СМС, тобто в даному випадку Ваш номер буде визначатися.

Вартість послуги:

Послуга надається безкоштовно.

ТревелСіМ Конференція

Абоненту ТревелСіМ надається можливість організовувати конференц-дзвінок за допомогою виклику на спеціальний службовий номер +372993.
Загальна кількість учасників може досягати 10, включаючи організатора-абонента ТревелСіМ. Долучати до ТревелСіМ Конференції можливо будь-які номери (не тільки ТревелСіМ).
Зручна послуга допомагає у випадках, коли необхідно одночасне спілкування багатьох осіб, які знаходяться в різних країнах.


Вартість послуги.

Абонент ТревелСіМ, що є організатором ТревелСіМ Конференції, сплачує всі дзвінки, здійснені в рамках конференц-з'єднання, при цьому тарифікація здійснюється для кожної пари учасників як для окремої розмови з урахуванням його тривалості.

В рамках ТревелСіМ Конференції не діють знижені тарифи додаткових послуг, а саме:
- ТревелТариф (дзвінки між абонентами ТревелСіМ)
- Пакетні Євродзвінки

- Я люблю Україну
- Перші три безкоштовні хвилини дзвінка в службу підтримки
- Знижений тариф для пакетів ТревелСім GSM1900 для дзвінків всередині США, Мексики, Пуерто-Ріко та всередині мережі ТревелСіМ.

Як це працює?

Абонент ТревелСіМ - ініціатор ТревелСіМ Конференції (далі Абонент A), додає до 9 учасників в розмову (далі відповідно Абонент В1, В2, ...В9). 

1.Абонент A починає ТревелСім Конференцію - набирає номер +372993. Будь ласка, дотримуйтесь голосових підказок!

2.Додавання Абонента В:
2.1.Відповідно до голосових підказок Абонент А набирає зірочку(*) та номер Абонента В1 у міжнародному форматі, наприклад:

  *0037251112233 або *+37251112233
2.2.Після підтвердження про виклик необхідно:
- натиснути зірочку (*), щоб додати Абонента B1 в конференцію,
- або натиснути решітку (#), щоб перервати виклик Абонента B1 і повернутися в конференцію.

2.3. Варіанти з'єднання:
- якщо не вдалося додзвонитися до Абонента B1 (невірний номер або немає відповіді), звучить відповідна підказка і Абоненту А пропонується знову набрати номер.

- якщо вдалося додзвонитися до Абонента B1, Абонент A може поспілкуватися з B1, далі А повинен натиснути зірочку (*), щоб додати Абонента B1 в конференцію або решітку (#), щоб перервати виклик В1 і повернутися в конференцію.

3.Далі Абонент А може додавати до ТревелСім Конференції наступного Абонента В2, В3,..В9 (починаючі дії з пункту 2).
4.Додаткова інформація:

- поки Абонент А здійснює з'єднання учасників конференції, вже залученим Абонентам B програється підказка утримання.

- якщо до конференції вже підключені дев'ять Абонентів B, то Абоненту А програється повідомлення про досягнення максимального числа учасників, і відбувається повернення в конференцію.

- якщо Абонент A завершує виклик, то всі пов'язані з ним виклики також завершуються.

- якщо дзвінок переривається у одного з Абонентів B, то інші з'єднання зберігаються.
- після завершення дзвінка одним або більше Абонентами B, система програє Абоненту A спеціальне повідомлення і пропонує натиснути зірочку (*), щоб додати нового Абонента В. Таким чином Абонент А дізнається, що один із учасників покинув конференцію.

- учасниками ТревелСіМ Конференції можуть бути будь-які номери, не тільки ТревелСІМ.

Переадресація з ТревелСіМ

Багато нових знайомих та закордонних колег знають лише Ваш номер ТревелСіМ? Цей номер вказано на Вашій візитівці?
Повертаючись в Україну, не втрачайте жодного дзвінка - просто зробіть безкоштовну переадресацію з ТревелСімки на будь-який український номер або на іншу ТревелСімку.

Як замовити послугу "Переадресація з ТревелСіМ"?

Відправте з ТревелСімки USSD-запит:
*146*081*0038код міста/мережі та сім цифр номеру#   

Наприклад:
переадресація на київський номер (044)123-4567:
*146*081*00380441234567# 

Переадресація на номер мережі Київстар  (098)234-5678:
*146*081*00380982345678#  
Переадресація на номер мережі Vodafone (050)345-6789:
*146*081*00380503456789# 

Відключення послуги:
 Для відключення послуги "Переадресація з ТревелСіМ" наберіть з ТревелСімки:
*146*080# 

Вартість послуги:
Відсутні платежі при переадресації дзвінків на будь-які українські номери, в т.ч. мобільні.

Передзвоніть мені

Якщо коштів на Вашому балансі TревелСіМ недостатньо для дзвінка, скористуйтеся послугою «Передзвоніть мені»


Щоб проінформувати іншого абонента TревелСіМ про те, що Ви чекаєте на його дзвінок, наберіть зі свого телефона:
*146*098*НомерTревелСіМ*0# 

Наприклад:
*146*098*37251112233*0# 

Протягом доби можна відправити не більше 10 запитів.
Запити «Передзвоніть мені» можна відправляти лише на номери абонентів TravelSiM ® Ukraine.

Вартість послуги:
Послуга надається безкоштовно.

ТревелФренд

Необхідно контролювати баланс ТревелCімки Ваших близьких, друзів або співробітників на відстані?
Треба знати, чи є необхідність поповнити картку дитині? Або чи не перевищено встановлений ліміт розмов для співробітника?
Скористайтеся простою та зручною послугою «ТревелФренд».

Як це працює?

 

  •  Для користування послугою необхідна лише одноразова згода абонента, баланс якого буде контролюватись.

Для відправки запиту на згоду переглядати баланс Вашого друга, відправте зі свого номеру ТревелСіМ USSD-запит:

*146*098*3725AAABBCC*099#  
3725AAABBCC - номер абонента, чий баланс перевіряється.

  • Абонент, баланс якого Ви збираєтесь перевіряти, отримає СМС з текстом підтвердження згоди передавати дані про стан його рахунку.

Для підтвердження такої можливості необхідно набрати:
*146*098*3725DDDEEFF# 
3725DDDEEFF - номер абонента, який буде перевіряти рахунок.

  • Після підтвердження на Ваш номер буде відіслано СМС зі станом рахунку абонента ТревелСіМ, номер якого Ви вказали у запиті на перевірку.

Наступного разу, коли буде необхідність перевірити баланс Вашого друга, просто наберіть комбінацію:

*146*098*3725AAABBCC*099# 
Баланс абонента 3725AAABBCC прийде в СМС-повідомленні.

Щоразу, коли Ви будете перевіряти баланс Вашого друга, він буде отримувати СМС-повідомлення про це.
З одного номеру Ви можете контролювати баланс номерів ТревелСіМ всіх Ваших друзів, які дадуть згоду на це. Також є необмеженою кількість абонентів, які можуть контролювати баланс однієї ТревелСімки.

Відключення послуги:
Відключити послугу у будь-який момент може абонент, баланс якого перевіряється.
Для цього необхідно повторно ввести комбінацію:

*146*098*3725DDDEEFF# 
3725DDDEEFF - номер абонента, який перевіряє рахунок.
Абонент отримає СМС-повідомлення з інформуванням про відключення послуги.

Вартість послуги:
Послуга надається безкоштовно.

ТревелГолос

Абоненти ТревелСіМ можуть скористатися зручним сервісом ТревелГолос, який дозволяє приймати і зберігати голосові повідомлення, якщо Ваш мобільний телефон вимкнено, або Ви не можете відповісти на дзвінок.
Залишені Вам голосові повідомлення автоматично перетворюються в файл формату .mp3 та відправляються на Вашу е-пошту.

Про надходження нового голосового повідомлення Ви дізнаєтесь по е-пошті.

Як це працює?

  1.  Зареєструйтесь в системі самообслуговування My.TravelSiM.ua
  2. Додайте в системі номер ТревелСіМ та вкажіть е-пошту для цього номера
  3. Активуйте послугу на сайті My.TravelSiM.ua в розділі «Управління послугами».

Абонентам, які зареєстровані в системі My.TravelSiM.ua необхідно:

  1. Додати е-пошту для номера ТревелСіМ
  2. Активувати послугу на сайті My.TravelSiM.ua в розділі «Управління послугами».

Після виконання необхідних дій Ви можете активувати/деактивувати послугу зі свого мобільного телефону.

Для активації послуги наберіть з ТревелСімки:  *146*098*81#
Наприклад, для включення перед посадкою в літак.
Для деактивації послуги наберіть з ТревелСімки: *146*098*80#
Наприклад, після приземлення, коли Ви вже можете приймати дзвінки самостійно.

Вартість послуги:
Прослухати голосові повідомлення можна:

  • Безкоштовно з файла, який Ви отримаєте на е-пошту
  • Натиснувши *146*095# за ТревелТарифом (за винятком Канади, Тунісу, Центрально-Африканської Республіки). Для прослуховування необхідно дотримуватися голосових підказок англійською мовою.

Строк збереження повідомлень: 1 місяць.

Переказ коштів

Абоненти TревелСіМ можуть активувати послугу «Переказ коштів» на сайті https://My.TravelSiM.ua. Це дозволить самостійно переказувати кошти зі свого номеру TревелСіМ на номер іншої TревелСімки.

Це дуже корисна послуга для тих, хто перебуває за кордоном і не має можливості поповнити свій рахунок.


Як переказати кошти іншому абонентові TревелСіМ?

  • Наберіть з номеру TревелСіМ, на якому є кошти:

*146*098*3725AAABBCC*ХХ# 
3725AAABBCC – номер одержувача переказу,
ХХ – двозначна сума поповнення.

Наприклад:
*146*098*37251112233*10#  - для переказу $10 на номер 37251112233.
Після цього у відповідь Ви отримаєте СМС з кодом підтвердження переказу:
Vy dijsno bazhaete perekazaty $10 na nomer: +37251112233?
Dlia pidtverdzhennia vvedit: *146*098*ХХХХ#

  • Після цього потрібно підтвердити переказ коштів:

Перевірте коректність зазначеного абонентського номера телефону та суми, яку бажаєте переказати.
У разі, якщо все правильно, наберіть на своєму мобільному телефоні команду підтвердження переказу у вигляді:
*146*098*ХХХХ# 
ХХХХ – спеціальний код підтвердження переказу, який Ви отримуєте у відповідь на запит.
Коли кошти будуть переказані з Вашого номера TревелСіМ на вказаний номер, Вам буде відіслано СМС із підтвердженням переказу, сумою та телефонним номером отримувача.

Наприклад:
Perekaz zdijsneno. Suma perekazu: $10. Oderzhuvach: +37251112233.
Також СМС про зарахування коштів буде автоматично відправлено і на абонентський номер одержувача коштів.

Наприклад:
Abonent +37251118899 perekazav Vam $10.

Додаткові умови:
Переказ можливий лише між абонентами TravelSiM ® Ukraine (дилер UTT&CSC).
Отримати переказ може будь-який абонент TravelSiM ® Ukraine без додаткових налаштувань.
Як зазначалося вище, відправлення коштів з власного балансу потребує одноразової активації (дозволу) послуги в системі самообслуговування My.TravelSiM.ua. В разі наявності декількох номерів дозвіл потрібно надати кожному номеру окремо.
У будь-який момент послугу переказу можна деактивувати (заборонити) на необхідних номерах в тому ж розділі системи самообслуговування My.TravelSiM.ua.
Для переказу грошей іншому абоненту сума на Вашому балансі має складати не менше $20, тобто після транзакції на Вашому рахунку повинна залишитися сума не менш, ніж $10.
Мінімальна сума переказу $10. Максимальна сума переказу $99.

ТревелКурс

Бажаєте дізнатися актуальний коефіцієнт зарахування гривневих оплат на баланс при поповненні ТревелСімки?
Абоненти TravelSiM ® Ukraine мають таку можливість в будь-який момент.

Для цього наберіть з ТревелСімки:
*146*098*1#

Після цього у відповідь Ви отримаєте СМС:
Kurs zarahuvannja na (дата) skladae (значення) uah . Vash balans ХХ.

Послуга надається безкоштовно.

Радимо ознайомитись зі змінами у оподаткуванні з 01.01.2011 р.

USSD-СМС

Ви маєте можливість відправляти СМС, використовуючи додатковий пункт меню телефону "TravelSiM" лише по $0,10!

Це меню надає доступ до таких сервісних функцій:
- Подзвонити ("Call")
- Відправка SMS ("Send SMS")

Текст повідомлення необхідно писати латиницею і номер абонента, якому Ви збираєтесь надіслати СМС, ввести вручну. Такі повідомлення Ви можете надсилати з будь-якої країни світу, де діє ТревелСімка!
- Перевірити баланс ("Check balance")
- Поповнення балансу ("Add credit")
Маючи картку або код поповнення, поповнити ТревелСімку можна через розділ "Add credit".
- Настройки ("Settings").
За допомогою розділу "Settings" Ви можете зробити адаптацію для телефонів Samsung, iPhone та ін.

- Технічна підтримка ("Customer Care").


Дзвінок в службу підтримки з номерів ТревелСіМ тарифікується наступним чином: перші 3 хвилини дзвінка - безкоштовно.

З 4-ої хвилини - діють стандартні тарифи вихідного дзвінка з  країни перебування.

 

Меню TravelSiM

Ви маєте можливість здійснювати дзвінки, відправляти SMS, перевіряти та поповнювати баланс, звертатися до технічної підтримки, робити налаштування ТревелСімки, використовуючи додатковий пункт меню телефону "TravelSiM".

Це меню надає доступ до таких сервісних функцій:
- Подзвонити ("Call")
- Відправка SMS ("Send SMS")
- Перевірити баланс ("Check balance")
- Поповнення балансу ("Add credit")
Маючи картку або код поповнення, поповнити ТревелСімку можна через розділ "Add credit".
- Настройки ("Settings").
За допомогою розділу "Settings" Ви можете зробити адаптацію для телефонів Samsung, iPhone та ін.
- Технічна підтримка ("Customer Care").
Дзвінок в службу підтримки з номерів ТревелСіМ тарифікується наступним чином: перші 3 хвилини дзвінка - безкоштовно. З 4-ої хвилини - діють стандартні тарифи вихідного дзвінка з  країни перебування.